به گزارش صدای بانک به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، سیدمحمود میرابوالقاسمی با اشاره به اینکه امروز نقش بانک شهر درپیشرفت پروژه های مهم و حساس شهری در کلان شهرها ملموس است، گفت: قطعا با حمایتهای بانکی تخصصی در حوزه شهری که آشنا به نیازهای این حوزه است خواهیم توانست در جلب رضایت شهروندان قدم های تاثیرگذار تری برداریم.
میرابوالقاسمی تصریح کرد: بانک شهر با ارائه خدمات به موقع و مناسب در حوزه بانکداری الکترونیکی توانسته در افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد مدیریت شهری و کاهش مشکلاتی همانند آلودگی هوا و کاهش تراقیک نقش آفرینی کند.
وی با اشاره به شناخت مدیران بانک شهر از نیازهای مدیریت شهری و شهروندان،ادامه داد: وجود نیروی انسانی متخصص، باتجربه و فنی در بانک شهر باعث شده تا این بانک بتواند ضمن ارائه خدمات جدید براساس استانداردهای روز دنیا در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات بانکی نیز گام بردارد.
رئیس شورای اسلامی استان یزد بیان داشت: نوع خدمات، نحوه فعالیت و تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران و نیروی انسانی در بانک شهر باعث شده تا شهروندان اعتماد بیشتری به این بانک در مقایسه با سایر بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری داشته باشند.
میرابوالقاسمی در پایان گفت: افزایش همکاری فعالان مدیریت شهری در شوراهای اسلامی و شهرداری ها و گسترش فعالیت این بانک به سایر شهرهای استان ها می تواند ضمن افزایش منابع مالی بانک شهر در توسعه همزمان شهرهای کشور تأثیرگذار باشد.