کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سال آینده، سال اوج بیمه رازی با ۵چرخش استراتژیک

3 اسفند 1399 ساعت 15:26

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، اولین گردهمایی مدیران ستادی و استان های بیمه رازی روز شنبه ۲ اسفندماه ۹۹ در سالن همایش های ستاد مرکزی با حضور دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.


به گزارش صدای بانک گردهمایی بیمه رازی با بررسی عملکرد ستاد و شعبه‌های شرکت در سراسر کشور و معرفی برنامه های استراتژیک برگزار می‌شود که اولین جلسه این نشست روز شنبه ۲اسفند ماه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، اعضای انجمن صنفی نمایندگان، معاونین و مدیران ستادی و استان ها برگزار شد.
این نشست با سخنرانی آقای مهندس یزدخواستی، رییس هیئت مدیره بیمه رازی در خصوص اهداف و برنامه های سال آینده شرکت آغاز شد و در ادامه آقای مهندس آشتیانی عضو هیئت مدیره ضمن خوشامدگویی به آقای دکتر جباری در مورد برنامه ها و اهداف مدنظر هئیت مدیره در جمع مدیران ستادی و استان ها سخنان خود را بیان کردند، همچنین ایشان سال ۱۴۰۰ را برای بیمه رازی سالی سرشار از پویایی و رسیدن به اهداف اعلام نمودند.
در این نشست دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی به سخنرانی پرداخته و مهم ترین بخش از صحبت های ایشان به چرخش های استراتژیک بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ مربوط می شد وی با بیان این رویکرد که بیمه رازی در روزهای آتی و سال آینده، ۵ چرخش استراتژیک را پیش رو دارند. گفتند: چرخش استراتژیک زمانی اتفاق می افتد که سازمان به مرحله ای می رسد که نیاز به دگرگون کردن همه چیز را احساس می کند. این احساس در ما شکل گرفته و باید در انجام آن بکوشیم. ایشان تاکید نمودند برنامه تحول استراتژیک بیمه رازی که براساس اهداف و استراتژی های بنده و اعضای محترم هیئت مدیره بیمه رازی در چارچوب ۵چرخش استراتژیک، ۱۵ هدف کلان و ۲۰ راهبرد با اهداف بنیادین: الف) ارتقاء جایگاه و اعتبار بیمه رازی در صنعت بیمه، ب)افزایش اثربخشی و کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای برای بیمه گزاران، آحاد مردم و سهامداران شرکت دنبال خواهد شد.
سپس ایشان برنامه‌‌ ریزی و تدوین اهداف برای سال ۱۴۰۰ را ضروری و حائز اهمیت بسیار دانست و تمرکز و توجه ویژه بر چرخش های استراتژیک به همراه اهداف و رویکردهای شرکت را از برنامه های اصلی بیان نمود، ایشان تأکید بر چرخش استراتژیک در ساختار و فرایندها از ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری، چرخش استراتژیک از بیمه گری متعارف و سنتی به بیمه گری دیجیتال در کل زنجیره ارزش با تمرکز بر شبکه فروش، همچنین با چرخش از بازاریابی محافظه کارانه به بازاریابی تهاجمی با رویکرد توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت و مشتری مداری و افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان به بیمه رازی و تمایز در کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها را از برنامه های سال جدید عنوان نمود ایشان سال ۱۴۰۰ را سالی مهم برای خانواده بیمه رازی دانست و تاکید کردند چرخش به طرف توانمندسازی شعب و نمایندگی ها نیاز امروز ما است و باید خود را آماده این کار بزرگ کنیم.
در ادامه آقای حاج میرزا به نمایندگی از طرف انجمن صنفی نمایندگان و شبکه فروش بیمه رازی به ارائه نظرات و بیان مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و چند تن از معاونان، مدیران استان ها و مدیران ستادی نقطه نظرات خود را در جهت رسیدن بهتر به اهداف شرکت بیان کردند.
 
   


 


کد مطلب: 10414

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/10414/سال-آینده-اوج-بیمه-رازی-۵چرخش-استراتژیک

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com