کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خود را خدمتگزار مشتریان، تعاونگران و همکاران شعب بانک توسعه تعاون می‌دانم

28 ارديبهشت 1401 ساعت 15:35

سرپرست بانک توسعه تعاون عنوان کرد: خود را خدمتگزار مشتریان، تعاونگران و همکاران شعب بانک می‌دانم.


به گزارش صدای بانک، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران شعبه مرکزی مشهد اظهار داشت: جای بسی افتخار است که اولین سفر رسمی به‌عنوان مسئول بانک به مقصد خراسان رضوی و مشهد مقدس صورت گرفته است.
وی افزود: نشست و جلسات با همکاران شعب به‌منظور ارزیابی عملکرد استان نیست، بلکه برای هم‌اندیشی و طرح مسائل، کمبودها، نارسایی‌ها و چاره‌اندیشی برای حل مشکلات و تسهیل در ارائه خدمات بانکی است.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: برخی مسائل و مشکلات پیش‌پاافتاده شعب گاهی باعث می‌شوند همکاران در ارائه خدمات با موانعی مواجه شوند و توان رقابت و ارائه خدمات شایسته از همکاران گرفته می‌شود. لذا چنین مشکلاتی باید از سر راه همکاران شعبه برداشته شود.
وی خاطر نشان کرد: خود را خادم و خدمتگزار همکاران صف و مشتریان می‌دانم و به شخصه و به نمایندگی از همکاران واحدهای اجرایی پیگیر حل مشکلات و موانع ارائه خدمات بانکی هستم و در مراجع تصمیم‌گیری و سیاست گزاری بانک، در راستای تسهیل شرایط خدمت‌رسانی در شعب اهتمام کافی برای اتخاذ تدابیر و راهکارهای موثرخواهم داشت.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: لازم است رویکرد واحدهای ستادی در جهت پشتیانی و حمایت از واحدهای اجرایی و صف برای تسهیل شرایط خدمت‌رسانی و رعایت مشتری مداری باشد.
شیخ حسینی با تبیین برنامه‌های نخبه پروری و جانشین پروری در بانک گفت: مد نظر است طی آزمونی جامع، نسبت به شناسایی و پرورش حدود ۲۰۰ همکار نخبه اقداماتی صورت پذیرد تا با برگزاری دوره‌های تخصصی بانکداری داخلی و بانکداری بین‌الملل، شرایط برای نخبه پروری، جانشین پروری و مدیر پروری مهیا گردد.
وی گفت: رصد و پایش عملکردها به‌منظور نظارت مهم است و نظارت و پیشگیری به‌اندازه کنترل اهمیت دارد.
شیخ حسینی با تبیین چهار لایه کنترلی گفت: لایه اول واحدهای اجرایی هستند که عملیات را مطابق با قوانین و آیین‌نامه‌ها انجام می‌دهد، لایه دوم تا چهارم نیز واحد نظارتی درون‌سازمانی، واحد حسابرسی و واحدهای نظارتی برون‌سازمانی هستند، که فرهنگ‌سازی و آموزش و نظارت در همان لایه اول باید صورت بپذیرد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: کاردانی و کاربلدی، انصاف، مستقل و شجاع بودن، محرم و حافظ اسرار و آبرو و اعتبار سازمان و اشخاص از ویژگی‌های بازرسان و ناظران است.
وی افزود: چنانچه بازرسان دلسوز باشند، همکاران اجرایی نیز اعتماد نموده و از بازرسان برای مسائل اجرایی و نحوه اقدامات تخصصی مشورت می‌گیرند.
شیخ حسینی تأکید کرد: حمایت، پشتیبانی، مشاوره و تنظیم فرآیندها بر مبنای نیاز و خواسته صف از وظایف ستاد است.
شیخ حسینی خطاب به مدیران و معاونین استانی گفت: مدیر خود باید اهل پذیرش ریسک و درگیر در عملیات باشد، آن‌گونه که در فرهنگ دفاع مقدس نیز فرماندهان در میدان و جلودار بودند و توفیقات و پیروزی‌ها نیز مرهون این روحیه بود.
وی تصریح نمود: ضروری است مدیران و معاونین استانی رعایت عدالت، شفاف‌سازی و پرهیز از حب و بغض را به‌ویژه در انتصابات، پرداخت‌ها، نگاه‌ها و صحبت‌ها داشته باشند تا میان طرفین اعتماد ایجاد شود و محیط کار فضایی مناسب برای خدمت‌رسانی به مشتریان باشد.


کد مطلب: 11965

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/11965/خود-خدمتگزار-مشتریان-تعاونگران-همکاران-شعب-بانک-توسعه-تعاون-می-دانم

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com