به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور فناوری اطلاعات، فراهم شده است.
گفت و گوی تلفنی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور فناوری اطلاعات با مشتریان برگزار می شود
2 خرداد 1401 ساعت 17:50
به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور فناوری اطلاعات، فراهم شده است.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، حبیباله اژدهاکش معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور فناوری اطلاعات با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.
مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسشهای خود را با معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور فناوری اطلاعات در میان بگذارند، میتوانند روز دوشنبه دوم خرداد ماه از ساعت 11 تا 13 از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.
کد مطلب: 12084