کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران عنوان کرد:

ارایه خدمات مالی و بانکی یکپارچه با گروه مالی

11 مرداد 1401 ساعت 10:54

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بانک ها نباید صرفا محصول محور باشند، گفت: نگاه مشتری محوری همواره در بانک ملی ایران وجود داشته و تشکیل گروه مالی در این بانک می تواند خدمات مالی و بانکی یکپارچه ای را به مشتریان ارایه کند.


به گزارش صدای بانک، محمد شیریجیان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه طی سال های گذشته بحث زنجیره تامین مالی مغفول واقع شده بود، افزود: با توجه به تشکیل بانکداری جامع و نگاه مشتری محوری در خدمات بانکی، تشکیل گروه مالی در بانک می تواند یکی از حلقه های تکمیل کننده باشد.
وی تصریح کرد: کارگزاری بانک یکی از گروه هایی است که باید گروه مالی را تقویت کند و در همین راستا باید فعالیت این کارگزاری تا حد امکان گسترده تر شود.
شیریجیان با تاکید بر اینکه راه اندازی شرکت تامین سرمایه و ورود به صنعت بیمه از دیگر حلقه های مفقوده در بانک ملی ایران هستند، ادامه داد: امید می رود بانک به سمت و سویی حرکت کند که بتواند تامین مالی نظام تولید کشور را از طریق بازار سرمایه انجام دهد.
عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خاطر نشان کرد: همچنین باید بتوانیم با توجه به گستردگی و جامعیتی که بانک ملی ایران دارد، در حوزه بانکداری و سرمایه گذاری نیز از طریق گروه مالی فعال شویم.


کد مطلب: 13441

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/13441/ارایه-خدمات-مالی-بانکی-یکپارچه-گروه

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com