بانک رفاه کارگران در گروه بانک ها و موسسه های اعتباری در شاخص "پاسخ گویی به مشتریان در کم ترین زمان" رتبه برتر را کسب کرد.
بانک رفاه کارگران در پاسخ گویی به مشتریان، بانک برتر شد
22 مرداد 1401 ساعت 15:46
بانک رفاه کارگران در گروه بانک ها و موسسه های اعتباری در شاخص "پاسخ گویی به مشتریان در کم ترین زمان" رتبه برتر را کسب کرد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، در بررسی عملکرد چهار ماهه اول سال جاری بانکها و موسسه های مالی (فروردین تا تیرماه)، بانک رفاه کارگران بانک برتر کشور در شاخص "سریع ترین زمان پاسخ گویی به سوالات و درخواستهای مردمی" بوده است.
بر اساس این گزارش، زمانبندی پاسخ گویی به سوالات و درخواستهای مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از ۱۰ روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین دو روز، سریع ترین بانک کشور در رسیدگی به درخواستهای مردمی بوده است.
در گزارش این سامانه، پس از بانک رفاه کارگران، بانک های تجارت و مسکن در رتبه های بعدی قرار دارند.
شایان ذکر است، در سال گذشته نیز بانک رفاه کارگران موفق شد با میانگین 9 روز، برترین بانک کشور در شاخص" پاسخ گویی به مشتریان در سریع ترین زمان" شود.
کد مطلب: 13654