کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاکید معاون امور شعب و بازاریابی تهران بر تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به مشتریان

27 شهريور 1401 ساعت 8:22

جلسه بررسی عملکرد هفتگی روسای ادارات پنج گانه و شعب مستقل استان تهران با حضور معاون امور شعب و بازاریابی تهران برگزار شد.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران طی سخنانی برلزوم جذب منابع با محصولات و ابزارهای موجود، اصلاح و بهبود وضعیت نقدینگی بانک، وصول مطالبات و مذاکره با مشتریان اعتباری و ترغیب آنها به استفاده از ابزارهای تعهدی (ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی و...) تاکید کرد.وی از همکاران خواست با مدیریت و کنترل مصارف و اولویت دادن به مشتریان دارای حدنصاب میانگین، تسهیلات تکلیفی ازجمله تبصره ۱۸ ، وام ازدواج ، فرزندآوری و.... در جهت جذب منابع و رسیدن به اهداف بانک تلاش کنند.بیرانوند همچنین بر توجه، تکریم و رعایت اخلاق حرفه ای با منابع انسانی به خصوص بانکداران به عنوان پیشانی و ویترین بانک ، تاکید کرد.معاون امور شعب و بازاریابی تهران در ادامه افزود: انتظار مدیریت عامل بانک ازهمکاران در استان تهران باتوجه به ظرفیت های فوق العاده اقتصادی و وجود شرکت های توانمند و دارای منابع قوی، بسیار بیشتر از وضعیت موجود است، که حصول وضعیت مطلوب تلاش، هوشمندی ، تعصب و مجاهدت بیشتر روسا و مسئولان شعب را می طلبد.در پایان مقرر شد جلسات بررسی عملکرد در سه شاخص اثرگذار تجهیز منابع ، تخصیص بهینه و مدیریت مصارف و وصول مطالبات بصورت هفتگی برگزار و عملکرد ادارات امور شعب و شعب تحت پوشش مورد بررسی قرار گیرد. طرح دیدگاه ها و موانع و مشکلات موجود توسط روسای ادارات و شعب مستقل از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور بود.


کد مطلب: 14405

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/14405/تاکید-معاون-امور-شعب-بازاریابی-تهران-تکریم-ارباب-رجوع-ارائه-خدمات-مشتریان

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com