کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل بانک دی در افتتاحیه اولین دوره آموزشی مدیریت پایه:

آموزش مستمر کارکنان، روند دستیابی به اهداف را تسریع می کند

24 مهر 1401 ساعت 0:21

ویژه روسای شعب بانک دی در مرکز آموزش این بانک افتتاح شد.


به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی بانک دی، مدیرعامل بانک در مراسم افتتاحیه این دوره با تاکید بر اهمیت نقش آموزش در روند شغلی همه کارکنان، گفت: ارائه مطالب آموزشی مستمر در دوره‌های طبقه بندی شده ویژه سطوح مختلف، هم بهره وری افراد و سازمان را افزایش می دهد و هم روند دستیابی به اهداف بانک را تسریع می‌کند.
علیرضا قیطاسی برگزاری 220 دوره آموزشی طی شش ماه نخست سال جاری برای کارکنان بانک دی را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: از بخشنامه خوانی روزانه در شعب تا برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت پیشرفته، همه در راستای ارتقای جایگاه بانک است.
وی وصول مطالبات معوق، واگذاری املاک مازاد و نیز جذب منابع ارزان قیمت را از مهم‌ترین اهداف بانک در سال جاری خواند و افزود: صف و ستاد باید با همکاری یکدیگر، حوزه بازاریابی را تقویت کرده و با جذب مشتریان جدید، دامنه فعالیت بانک را گسترش دهند.
مدیرعامل بانک دی همچنین با بررسی عملکرد شعب حاضر در جلسه، راهکارهای لازم به منظور بهبود نتایج در شاخص‌های عملیاتی شعب را ارائه کرد.
امجد خضری سرپرست معاونت شعب بانک دی نیز در این جلسه با تاکید بر این که کارکنان بانک، متعهد وتوانمند هستند، گفت: خوشبختانه همه اجزای بانک در خدمت اهداف سازمان هستند و با پیگیری جدی برنامه های ابلاغی، بانک دی می تواند حضور چشمگیرتری در بازار داشته باشد.
در ادامه این جلسه، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک با حضور در بخش های مختلف اداره آموزش، از دوره‌های در حال برگزاری بازدید کردند.


کد مطلب: 14849

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/14849/آموزش-مستمر-کارکنان-روند-دستیابی-اهداف-تسریع-می-کند

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com