بانک ملی ایران با هدف تسهیل مبادلات و گسترش خدمت رسانی ارزی در شبکه بانکی، شبکه خودپردازهای هوشمند ریالی – ارزی خود در شعب سراسر کشور را توسعه داد.
توسعه شبکه خودپردازهای هوشمند ریالی – ارزی بانک ملی ایران در کشور
26 مهر 1401 ساعت 7:31
بانک ملی ایران با هدف تسهیل مبادلات و گسترش خدمت رسانی ارزی در شبکه بانکی، شبکه خودپردازهای هوشمند ریالی – ارزی خود در شعب سراسر کشور را توسعه داد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، خودپردازهای هوشمند ریالی - ارزی ضمن ارایه توام خدمات ریالی و ارزی کارت های کران، هویت واحد و تجربه کاربری یکسان با سایر درگاه های فیزیکی و مجازی بانک از جمله سامانه بام را فراهم می کنند که از ابتدای امسال تاکنون 170 دستگاه جدید از این خودپردازها به شبکه بانک در سراسر کشور افزوده شده است.
خدمت «خودپرداز هوشمند ریالی – ارزی» و «کران کارت (کارت ریالی- ارزی)» برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور توسط بانک ملی ایران فراهم شده و خدماتی از قبیل دریافت وجه ارزی به صورت 24 ساعته، حفظ مانده حساب به ارز، تبدیل ارز به ریال به نرخ روز در هنگام تراکنش و اتصال به شبکه پرداخت ریالی (شتاب و شاپرک) را به مشتریان ارائه می کند.
قابل ذکر است، کران کارت یک حساب ارزی از نوع دلار و یورو است که علاوه بر ارائه خدمات ارزی از طریق بسترهای ارزی بانک (خود بانک ها و VTM های ارزی)، توان ارایه همزمان همه خدمات ریالی را نیز در بستر شتاب دارد.
سقف تراکنش کران کارت ها، 500 دلار و 500 یورو و تعداد تراکنش ها پنج بار است.
سرعت، سهولت و امنیت در ارایه همزمان خدمات ارزی و ریالی، تبدیل ارز به ریال صرفا به میزان مورد نیاز، جلوگیری از خطرات ناشی از سرقت ارز به صورت اسکناس، دریافت وجه ارزی از خودبانک های ارزی بانک ملی ایران به صورت 24 ساعته، امکان استفاده از درگاه های مجازی نظیر خرید اینترنتی و کاهش تبادل اسکناس در معاملات ارزی از دیگر مزیت های کارت ارزی- ریالی بانک ملی ایران است.
کد مطلب: 14919