کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار دوگنبدان:

مشتری‌مداری پرسنل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شایسته تقدیر است

30 مهر 1401 ساعت 15:21

شهردار دوگنبدان از مشتری‌مداری پرسنل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: آنچه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال رخ دادن است، نمونه موفقی از تکریم مشتری است و امیدواریم این مسیر بیش از پیش ادامه داشته باشد.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مهرداد آرمین» مدیر شعب بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با «رضا قشقایی» شهردار دوگنبدان گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌تواند با طرح کالاکارت علاوه بر وصول مطالبات شهرداری، همه خدماتی را که به‌ نوعی شهروندان نیاز به پرداخت هزینه دارند، از طریق ارائه وام قرض‌الحسنه تسهیل کند.
وی افزود: شهرداری‌ در خصوص هزینه‌های مربوط به جرائم ماده ۱۰۰ و صدور پروانه می‌تواند از ظرفیت کالاکارت استفاده کند.
مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تشریح طرح مهریار پرداخت و بیان داشت: شهرداری دوگنبدان با پراخت حقوق پرسنل در قالب این طرح، ضمن استفاده از بیمه عمر رایگان برای پرسنل آن سازمان، این امکان را خواهد داشت که درصدی از مجموع حقوق پرسنل را به‌صورت ماهانه و در چارچوب وام قرض‌الحسنه به کارکنان خود پرداخت کند.
در ادامه، قشقایی شهردار دوگنبدان از مشتری‌مداری پرسنل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: آنچه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال رخ دادن است، نمونه موفقی از تکریم مشتری است و امیدواریم این مسیر بیش از پیش ادامه داشته باشد.
وی افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بتوانیم بخش مهمی از نیازهای مالی پرسنل تلاشگر شهرداری دوگنبدان را مرتفع کنیم که این موضوع یقیناً در ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم نقش به‌سزائی دارد.


کد مطلب: 15054

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/15054/مشتری-مداری-پرسنل-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-شایسته-تقدیر

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com