به گزارش صدای بانک، "مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد آن در صنعت بیمه" نوشته « محسن عسگری» مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان به عنوان اولین کتاب تخصصی با موضوع مشتری مداری در صنعت بیمه کشور، همزمان با روز بیمه و با حمایت شرکت بیمه سامان منتشر شد.
اولین کتاب در زمینه مشتری مداری در صنعت بیمه منتشر شد
13 آذر 1401 ساعت 16:49
به گزارش صدای بانک، "مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد آن در صنعت بیمه" نوشته « محسن عسگری» مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان به عنوان اولین کتاب تخصصی با موضوع مشتری مداری در صنعت بیمه کشور، همزمان با روز بیمه و با حمایت شرکت بیمه سامان منتشر شد.
کد مطلب: 16260