مدیر تشکیلات و روشهای شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به اینکه این شرکت پس از استقرار سیستم مدیریت کیفیت، در آبان ماه سال گذشته موفق به کسب گواهینامه ایزو 9001 شد، گفت: این گواهینامه به منظور بررسی رعایت استانداردها و انطباق الزامات، سالانه یک ممیزی مراقبتی دارد که ممیزی مراقبتی نوبت اول شرکت منجر به تأیید و تمدید گواهینامه شد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ حجتاله یبلویی اظهار کرد: هدف اصلی از استقرار استاندارد ایزو 9001، بهبود فرایندهای داخلی شرکت به منظور دستیابی به ثبات بیشتر در ارائه خدمات با کیفیت است.
وی اظهار کرد: در این زمینه بخش قابل توجهی از مستندات از جمله دستور العملها، آیین نامهها تنظیم و کدگذاری شده و فرآیندهای واحدهای مختلف تدوین، بازنگری و بروز رسانی شده است.
او با اشاره به یکی از مزایای ایزو 9001 در ارزیابی تامین کنندگان شرکت گفت: عملکرد این شرکتها با توجه به مدت قراردادشان برای ادامه یا قطع همکاری طی مدت زمان تعیین شده مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت وجود ضعف عملکردی، با برگزاری جلسات و مذاکره، مشکلات بررسی و بهبودهای لازم درخواست میشود تا در صورت امکان نسبت به تمدید قرارداد با تامین کننده اقدام و در غیر این صورت با ایشان قطع همکاری می شود.
مدیر تشکیلات و روشهای بیمه تجارتنو افزود: فعالیت ما در راستای صرفه جویی در زمان و هزینه و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان با پاسخگویی سریع به شکایات و پیشنهادات آنها است و شرکت بیمه تجارتنو با کارآمدتر کردن فرایندهای کاری، برای توسعه و ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تلاش است تا بتواند این میزان رضایت را به حداکثر برساند.