کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اداره کل امور نمایندگی های بیمه ایران برگزار می کند:

جلسه طرح ابتکاری پاسخگویی به سئوالات ذینفعان در حوزه امور نمایندگی ها

1 دی 1401 ساعت 9:32


به گزارش صدای بانک، اداره کل امور نمایندگی ها با همکاری حوزه بازاریابی، در راستای پاسخگویی و ارائه خدمت بی منت به بیمه گزاران، در نظر دارد  در طرحی ابتکاری بصورت بی واسطه جلسه پاسخگویی به سوالات ذینفعان شرکت در حوزه امور نمایندگی ها را روز یکشنبه چهارم دی ماه سال جاری به مدت 2 ساعت از ساعت 10صبح الی 12 ظهر، برگزار نماید.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، ذینفعان و همکاران نماینده می توانند در زمان تعیین شده، موضوعات و پرسش های  خود در زمینه پذیرش و اخذ کد نمایندگی، فرآیند های نظارت، تمدید قرارداد و پروانه نمایندگی و ... را بصورت بی واسطه و مستقیم از طریق تماس با شماره 09668 با  مدیریت و کارشناسان اداره کل امور نمایندگی  مطرح نمایند.


کد مطلب: 16808

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/16808/جلسه-طرح-ابتکاری-پاسخگویی-سئوالات-ذینفعان-حوزه-امور-نمایندگی

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com