کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشنامه بیمه مرکزی به شرکت های بیمه ای

در روند خدمات رسانی به بیمه گذاران خللی ایجاد نشود

25 دی 1401 ساعت 17:30

معاون نظارت بیمه مرکزی در بخشنامه ای مدیران عامل همه شرکت های بیمه ای را موظف کرد که به گونه ای برنامه ریزی کنند تا در ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران در ایام تعطیلات اختلالی ایجاد نشود.


به گزارش‌ صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، علی استاد هاشمی در این بخشنامه آورده است:
با توجه به اعلام تعطیلی ادارات، نهادها و سازمان‌های اجرایی در استان تهران و برخی از استاتهای دیگر، خواهشمنداست ترتیبی اتخاذ فرمایید در روند خدمات رسانی به بيمه گذاران در شعبات و واحدهای آن شرکت خللی ایجاد نشود.
وی در این بخشنامه رعایت موضوع را درصورت ادامه تعطیلی از شرکت های بیمه ای خواسته است


کد مطلب: 17519

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/17519/روند-خدمات-رسانی-بیمه-گذاران-خللی-ایجاد-نشود

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com