کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سامانه های خدمات تماس بانک ملی ایران بهترین گزینه برای پاسخگویی به سوالات

30 دی 1401 ساعت 11:33

سامانه های خدمات تماس گویا و شماره تلفن های ارتباط مردمي بانك ملي ايران در تمامی ایام سال با هدف رضايتمندي و تکریم مشتریان پاسخگوی سوالات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، به اطلاع هموطنان عزيز و مشتريان گرامي بانك ملي ايران مي رساند، شماره تماس های 09622 ، 2784  -021 (تلفنبانک) و 64140 -021 (واحد ارتباط مردمی) در بانك ملي ايران پاسخگوی سوالات، مسایل مطرح شده و درخواست های متقاضیان و مخاطبان درخصوص خدمات مختلف این بانک است. 
لازم به يادآوري است، شماره تلفن های یاد شده در تمامي ايام هفته از سراسر کشور علاوه بر دریافت مشکلات و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، آماده ارائه خدمات، پیگیری مسایل و پاسخگويي به سوالات مختلف مشتريان در حوزه‌هاي مختلف بانكي است.


کد مطلب: 17648

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/17648/سامانه-های-خدمات-تماس-بانک-ملی-ایران-بهترین-گزینه-پاسخگویی-سوالات

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com