به گزارش صدای بانک، با حضور مجاهدی نائب رئیس هیأت مدیره، حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی، اسدی مدیر امور پروژهها و جمعی دیگر از مدیران بانک آینده، از پروژه راهبران شعب و استقرار میز خدمت، دوشنبه سوم بهمن ۱۴۰۱ در تهران، در شعبه آیتالله کاشانی– چهارراه شاهین رونمایی شد.
اجرای این طرح، همزمان در شعب نارمک و هفده شهریور تهران بزرگ نیز آغاز شد.
کاهش زمان انتظار مشتری در شعبه، کاهش مدتزمان خدمترسانی و افزایش رضایت مشتریان از شعب، از جمله اهداف این اقدام بانک آینده است.