کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل بانک دی:

هزینه کردن برای آموزش کارکنان، سرمایه‌گذاری است

2 اسفند 1401 ساعت 8:43

مدیرعامل بانک دی در جریان بازدید از اداره آموزش تاکید کرد که هزینه کردن برای آموزش کارکنان، سرمایه‌گذاری است.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک دی، در این دیدار که با حضور امجد خضری معاون شعب، فهیمه فروردین مدیر امور سرمایه انسانی و فرید محمود نوه‌سی رئیس اداره آموزش برگزار شد، علیرضا قیطاسی با اشاره به برگزاری بیش از 400 دوره آموزشی در این بانک طی سال جاری، اظهار کرد: همه سطوح کارکنان به آموزش نیاز دارند و هیچ کس از این موضوع مستثنی نیست.
وی با بیان این که اثربخشی دوره‌های آموزشی در عملکرد بانک به خوبی قابل مشاهده است، ادامه داد: با تدوین دوره‌های جدید و بازنگری در دوره‌های کنونی، از سال آینده دوره‌های آموزشی بانک دی با کیفیت بسیار مطلوب‌تر برگزار خواهد شد.
در ادامه جلسه، مدیران حاضر نیز گزارشی از روند برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت کمیته انتصابات ارائه کردند.


کد مطلب: 18659

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/18659/هزینه-کردن-آموزش-کارکنان-سرمایه-گذاری

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com