کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور بانک گردشگری در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛

قابلیت‌های بانکداری الکترونیک و خدمات tobank در غرفه بانک گردشگری

4 اسفند 1401 ساعت 16:07

قابلیت‌ها و دستاوردهای بانکداری الکترونیک بانک گردشگری از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و خدمات TOBANK در غرفه بانک گردشگری در نمایشگاهی که در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دایر شده است، به متقاضیان معرفی می شود.
فعال سازی رمز پویا به صورت آنی بدون مراجعه به شعب، اطلاع رسانی سریع و لحظه ای انواع عملیات بانکی، ثبت چک صیادی، پرداخت تسهیلات خود و دیگران، مشاهده صورتحساب سپرده بر اساس تعداد و زمان، انتقال وجه بین بانکی تا میزان 150 میلیون ریال با شماره شبا و همچنین دسترسی موبایل بانک و اینترنت بانک برای گوشی های آیفون بخشی از قابلیت های بانکداری الکترونیک بانک گردشگری است که با استفاده از اینترنت بانک و موبایل بانک در دسترس است.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک گردشگری، کارشناسان شعبه مجازی بانک گردشگری در نمایشگاه تخصصی همایش، دستاوردها، قابلیت ها و انواع خدمات قابل ارائه توسط اپلیکیشن tobank را با توضیحات کامل معرفی کرده اند.
اپلیکیشن tobank خدماتی همچون احراز هویت در کمتر از 3 دقیقه، دریافت رمز اینترنتی و موبایل بانک، خرید سفته آنلاین، درخوست وام قرض‌الحسنه ازدواج، درخواست کارت هدیه شخصی‌سازی شده و چندین نوع خدمت دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد.
هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) و شرکت دانش‌بنیان ایده پرداز دانش نوین آرشام (ایپام) نیز در غرفه بانک گردشگری حضور دارند.
بر اساس این گزارش، نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان "ارزش‌آفرینی دیجیتال" با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام بانک مرکزی و همچنین صاحب نظران بانکی و اقتصادی و مشارکت بیش از ۵۰ بانک و شرکت فعال در این حوزه، در مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.
آدرس کوتاه شده: https://tourismbank.ir/s/mfabqHC


کد مطلب: 18752

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/18752/قابلیت-های-بانکداری-الکترونیک-خدمات-tobank-غرفه-بانک-گردشگری

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com