کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردهمایی مسئولین بانک ایران زمین

27 خرداد 1398 ساعت 8:28

شمس آبادی گفت: جذب مشتری جدید به عنوان اولین قدم و آغاز یک تعهد بوده و پس از آن هر بانکدار می بایست تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مورد نیاز مشتری و نحوه ارائه آن به بهترین شکل ممکن بکار بگیرد. 


به گزارش آژانس " صدای بانک" ،   گردهمایی مسئولین شعب مشهد و ستاد مدیریت استانهای خراسان رضوی با موضوع بررسی عملکرد ماهانه و تشریح استراتژیها، اهداف و برنامه های ابلاغی برگزار شد. 

  میثم شمس آبادی مدیر منطقه به تشریح شمای کلی استراتژی، اهداف و برنامه‌های ابلاغی در سال 98 پرداخت و برنامه های آتی شعب و اهداف را مورد نقد و بررسی قرار داد. 

 شمس آبادی با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه مسئولین شعب و مهمترین معیار بررسی عملکردی، مدیریت منابع و  برنامه ریزی و بازاریابی به منظور جذب مشتریان جدید است، افزود: جذب مشتری جدید به عنوان اولین قدم و آغاز یک تعهد بوده و پس از آن هر بانکدار می بایست تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مورد نیاز مشتری و نحوه ارائه آن به بهترین شکل ممکن بکار بگیرد. 

 شمس آبادی در پایان با تاکید بر بکارگیری اصل بازاریابی نوین به عنوان سنگ زیربنایی فعالیت های بانکی در عصر حاضر، مسئولین شعب را به عنوان هسته اصلی اشاعه فرهنگ مشتری مداری در بین کارکنان، به تحکیم ارتباط با مشتریان بالفعل و بالقوه دعوت کرد. 
 


کد مطلب: 1937

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/1937/گردهمایی-مسئولین-بانک-ایران-زمین

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com