حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در همایش آموزشی فرهنگی این شرکت، ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، با اشاره به رشد ۳۲ درصدی تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: بر اساس آمار، حق بیمه تولیدی بیمه ایران در ابتدای سال ۱۴۰۱، ۳۶ هزار میلیارد تومان و خسارت پرداخت شده ۱۹ هزار میلیارد تومان بود که این ارقام در پایان سال با رشد ۳۲ درصدی در فروش و ۴۹ درصدی در خسارت به ارقام ۴۸ هزار میلیارد تومان در فروش و ۲۹ هزار میلیارد تومان در خسارت رسید.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی این همایش را مهمترین مجمع مدیران و فرصتی طلایی برای بیان راهبردهای تدوین شده شرکت برشمرد و تاکید کرد: برگزاری این همایش اهمیت بالایی در تقویم رویدادهای شرکت دارد و به نظر من هم تراز یک مجمع غیررسمی با رویکرد واقع بینانه است.
وی افزود : مدیران ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، با تغییر رویکرد ها و روشهای سنتی به رویکرد نوآورانه و خلاقانه، ضمن بهبود کسب و کار شرکت و حرکت در بستر فناوری، ابزارهای لازم برای رشد و توسعه شرکت را فراهم کردند.
مدیر عامل بیمه ایران، ملزومات این توسعه را، گسترش فروش، ایجاد محصولات جدید بیمه ای، توسعه ابزارهای مبتنی بر فناوری های نوین، توسعه پیشخوان ها با هدف تسهیل مدیریت بر عملکرد و استفاده از دیتاها و ایجاد توان قابل درک برای مشتری در خدمات پس از فروش عنوان کرد و بیان داشت: بیمه ایران علیرغم دولتی بودن، توانست با اتخاذ تدابیر، اصلاح روشها و مکانیزه کردن خدمات ، افزایش ظرفیت ها و توجه به نیاز های معیشت همکاران، در مسیر توسعه خدمات پس از فروش و توجه به مشتریان و ذینفعان به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.
شریفی گفت: هدف اصلی و سیاست راهبردی شرکت، ارائه خدمات بهینه و آسان سازی روش های پرداخت خسارات و در نهایت خدمت رسانی هرچه بیشتر به آحاد جامعه است.
بیمه ایران در سال گذشته با ایجاد سامانه بیمه ایران من تحول بزرگی در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرد، این سامانه با تغییر نگرش ها و رویکردهای ذهنی، توانست توفیقات زیادی در مسیر بیمهگری هوشمند و دیجیتال، ایجاد کند.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران نگاه اخلاق مدارانه در ارتباطات انسانی و در برخورد با مردم و مشتریان را مهمترین انتظار خود از همکاران عنوان و تاکید کرد: ما در سال جاری با توسعه خدمات بیمه گری هوشمند و راهاندازی سامانه درمان پلاس، ایجاد پیشخوان ها ی مدیریتی جدید، سیاست و استراتژی خدمت بی منت به مردم عزیز کشورمان را بیشاز از گذشته عملی خواهیم کرد.
امیدوارم همکاران ما، از داشبورد تدبیر که اقدام بسیار نوآورانهای بود، استفاده بیشتری نمایند.
گفتنی است در این همایش، دکتر خدامی معاون هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها، ضمن تبیین برنامه های سال جاری، گزارش کاملی از اقدامات و برنامه های توسعه سهم بازار، توسعه و بهبود روند خدمت رسانی به مردم و ترویج بیمه گری هوشمند و دیجیتال، ارائه نمود و در ادامه قاسم رمضانپور معاون توسعه مدیریت و منابع بصورت ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت نمود و گزارشات کاملی از ساختار های مالی شرکت و اجرای عدالت در پرداخت بهرهوری به کارکنان ارائه داد، احمد صفرزاده معاون فنی شرکت نیز، در این همایش فرهنگی آموزشی، گزارشی از عملکرد فنی شرکت در رشته های مختلف بیمه ای در سال گذشته، ارائه نمود و برنامه های پیش رو را برای حاضران تشریح کرد و در پایان این جلسه، از مدیران شعب برتر تقدیر به عمل آوردند.
منبع خبر: روابط عمومی