کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیمه رازی در کنار موسسات آموزش عالی

28 تير 1402 ساعت 13:45

مدیرعامل بیمه رازی گفت: بالاترین خدمات درمانی با نرخی منطقی به موسسات آموزش عالی به ویژه دانشگاه تهران ارائه شده است.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی که مهمان تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران با موضوع پرسش و پاسخ شورای صنفی این دانشگاه با محوریت بیمه درمان تکمیلی بود، گفت: یکی از منطقی‌ترین نرخ‌های بیمه درمان به دانشگاه تهران ارائه شده و این در حالی است که این دانشگاه بالاترین خدمات بیمه نامه درمان را از بیمه رازی دریافت می‌کند.
وی ادامه داد: شرکت بیمه رازی در ارائه خدمات به دانشگاه تهران نگاه ویژه‌ای دارد زیرا این مرکز افراد بزرگی را به جامعه معرفی کرده و یک بنگاه اقتصادی نیست.
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه این شرکت با بیش از 6 هزار مرکز درمانی طرف قرارداد است، گفت: یکی از مشکلات بزرگ صنعت بیمه عدم ایفای تعهدات از سوی مراکز درمان است که در این مسیر وزارت بهداشت و درمان نظارتی بر عملکرد مراکز درمانی ندارد.
جباری تصریح کرد: برخی از مراکز درمانی با توجه به نرخ رسمی و اعلامی وزارت بهداشت و درمان به بیماران خدمات ارائه نمی‌کنند و این موضوع شرایط را برای ارائه خدمت از سوی شرکت‌های صنعت بیمه بسیار سخت کرده است.
او بیان کرد: شرکت بیمه رازی در زمینه افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد آمادگی کامل دارد اما برای افزایش سطح رضایتمندی بیمه گذاران نیاز به همراهی وزارت بهداشت و درمان است، زیرا نظارت این وزارتخانه بر عملکرد مراکز درمانی در ارائه نرخ و هزینه درمان بسیار تاثیرگذار است.
مدیرعامل بیمه رازی از انحراف 30 درصدی مبالغ اعلامی از سوی مراکز درمانی در رابطه با خدمات دندانپزشکی خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر و به لحظه شرکت بیمه رازی با وجود افزایش هزینه برای خود،  از شرکت‌های ارزیاب استفاده می‌کند و این در حالی است که خدمات برخط این شرکت بیش از پیش خدمات به‌روز و مناسب را به بیمه گذاران ارائه می‌کند.
او ادامه داد: نگاه بیمه رازی بر آن است تا فرآیندها به صورت برخط انجام شود و از هدر رفت کاغذ و آسیب به محیط زیست جلوگیری شود، انجام این فرآیند در راستای کاهش طول فرآیندها و ارائه خدمات به لحظه به بیمه گذاران بسیار تاثیرگذار است.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی در رابطه با خدمات برخط این شرکت تصریح کرد: شرکت بیمه رازی دارای مرکز ارتباط 24 ساعته است که در زمینه مشاوره، صدور، پرداخت خسارت، پذیرش بیماران و رصد فرآیند پذیرش بیمه گذاران در کنار بیمه گذاران قرار دارند.
جباری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا فرانشیز در قرارداد وجود دارد، یادآور شد: فرانشیز در کنترل فرآیندها برای بیمه گذار و بیمه گر تاثیرگذار است زیرا از افزایش سطح هزینه‌ها از سوی مراکز درمانی جلوگیری می‌کند.


کد مطلب: 21596

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/21596/بیمه-رازی-کنار-موسسات-آموزش-عالی

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com