به گزارش صدای بانک از روابط عمومی
بیمه ایران، شرکت بیمه ایران به عنوان بزرگترین و تنها شرکت بیمه دولتی در کشور، با گسترش و توسعه انواع خدمات غیر حضوری و برخط و اجرای صحیح این برنامهها و ارائه پوششهای متفاوت بیمه ای متناسب با بودجه اقشار مختلف مردم، گامهای موفق و نوینی در پرداخت به موقع خسارت، کسب درآمد، سوددهی و رضایتمندی مشتریان خود برداشته و با بهرهگیری از ظرفیتهای خود در حوزه های کلان اقتصادی مانند: مقابله با تحریمها، تقویت بیمههای اتکایی، شناسایی ریسک های بزرگ و مغفول مانده و ایجاد رشته های جدید بیمه ای متناسب با نیازها و کسب و کارهای جدید، علاوه بر افزایش سهم بازار بیمه، به رشد اقتصادی کشور، کمک فراوانی کرده است.
این گزارش میافزاید: بیمه ایران همگام با سیاستهای دولت و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایتی خود، از نقش مهم نیروی انسانی در بهبود روند رو به رشد شرکت نیز مغفول نمانده و با اجرای برنامههای مختلف آموزشی و علمی، سطح فنی مدیران، کارکنان و شبکه فروش خود نیز ارتقا بخشیده که این اقدام تاثیر بسزایی در توسعه، مدیریت و بهبود خدمات داشته و موجب شده، این شرکت با تجهیز همه امکانات، بیش از گذشته در خدمت مردم عزیز کشورمان باشد.