به گزارش صدای بانک از روابط عمومی؛ ۹۷ درصد تراکنشهای
بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق سرویسهای بانکداری دیجیتال این بانک انجام میشود.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان در شعب و ستاد بانک، افزود: همکاران من در بانک ایران زمین همیشه با جدیت و قوت مسیر موفقیت را دنبال میکنند و با اقدامات هدفمند برای کسب بهترین نتایج گام برمیدارند.
پورسعید رشد یک سازمان را حاصل زحمات شبانه روزی همه کارکنان آن بیان کرد و گفت: زمانی که یک فعالیت در مقیاس گسترده آغاز میشود، بیشک با فراز و نشیبهای فراوانی در مسیر مواجه خواهد شد و این همبستگی و مشارکت تک تک کارکنان است که میتواند باعث پیشرفت و موفقیت یک سازمان و گذر از موانع پیشرو باشد.
مدیرعامل بانک ایران زمین ارتقاء زیرساختهای بانکداری دیجیتال را یکی از برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد و گفت: تامین نیاز و پاسخ به درخواستهای مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال، نیازمند ارائه سرویسهای مطلوب در پلتفرمهای بانک است که با تلاش همکاران در حوزه فناوری اطلاعات این امر محقق خواهد شد.
پورسعید وجود یک ساختار در روند ارائه یک محصول را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با ایجاد یک ساختار دقیق و برنامهریزی منظم، تلاش میکند تا محصول و سرویسهای خود را به بهترین شکل و در کمترین زمان به دست مشتریان و کاربران خود برساند و پاسخگوی مسائل مشتریان باشد.