به گزارش صدای بانک از روابط عمومی
بانک صادرات ایران، با گذشت سه ماه از بهروزرسانی قابلیتهای جدید سامانه صورتحساب اینترنتی این بانک، تعداد مشتریان حقوقی و حقیقی استفاده کننده از این خدمت با 20 درصد افزایش به 214 هزار کاربر رسید.
دسترسی شرکتها، سازمانها و همچنین صاحبان کسب و کارهای خرد و کلان و مشتریان بزرگ حقوقی و حقیقی بانک صادرات ایران به صورتحسابها و جزئیات قراردادهای تسهیلاتی بدون حضور در شعبه فراهم شده است و مشتریان بانک صادرات ایران میتوانند با مراجعه به نشانی اینترنتی: https://billing.bsi.ir و ثبتنام در سامانه صورتحساب اینترنتی، به صورت غیرحضوری صورتحساب تسهیلاتی خود را مشاهده کنند.
افزایش نزدیک به 20 درصدی استقبال مشتریان از این سامانه طی سه ماه اخیر نشان از رضایتمندی از توسعه خدمات بانک برای ذینفعان بیش از 800 هزار حساب در این بخش دارد.
مشتریان بانک صادرات ایران میتوانند برای دسترسی سریع و راحت به صورتحساب اینترنتی، به صفحه اصلی سایت بانک مراجعه و در منوی بانکداری الکترونیک، وارد لینک خدمات اینترنتی شده و گزینه مشاهده صورتحساب را انتخاب و صورتحساب خود را مشاهده کنند.
با استفاده از این امکان، میتوان در هر لحظه، تمامی حسابهای خود را در سيستم متمرکز سپهر مشاهده کرده و از گردش حساب، وضعيت آخرين تراکنش و مانده حساب مطلع شد.
مشاهده در لحظه صورتحساب سي گردش آخر و صورت حساب متمرکز سپهر در محدوده تاريخ مشخص از دیگر امکانات سامانه صورتحساب غیرحضوری در سایت بانک صادرات ایران است.