به گزارش صدای بانک از روابط عمومی
بانک ملی ایران، با توسعه و بهینه سازی دسترسی به
خدمات بام برای کاربران در تمامی نسخه ها از جمله اندروید، آی او اس، تحت وب و PWA (وب اپلیکیشن)، امکان مشاهده صورتحساب، گزارشات و پرداخت اقساط کارت اعتباری در کم ترین زمان و به راحتی فراهم است.
کارت اعتباری یک ابزار برای خرید غیرنقدی و بازپرداخت مبلغ خرید به صورت اقساطی است که این امکان را به خریدار می دهد تا بدون پرداخت وجه نقد و تنها به اعتبار بانک، نیاز خود به خرید مایحتاج عمومی را در لحظه برآورده کرده و پرداخت مبلغ آن را با تاخیر قابل توجهی آغاز کند.
لازم به ذکر است، بانک به منظور سهولت امور برای مشتریان ارجمند علاوه بر همراه بام، روش های متنوع دیگری را برای بازپرداخت اقساط کارت اعتباری در نظر گرفته است که می توان به پرداخت از طریق نشان بانک در اپلیکیشن (بله، ایوا و شصت)، پرداخت از طریق سامانه بام، پرداخت از طریق وب سایت شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا و پرداخت از طریق لینک پیامک شده به مشتری اشاره کرد.
همچنین مشتریان گرامی می توانند از همه درگاه های بانکی (خودپرداز، کیوسک، اپلیکیشن های بانکی و...)، وجه قسط موردنظر را از طریق انتقال وجه از مبدأ تمامی کارت های شتابی به شماره (کارت اعتباری خود) پرداخت کنند.