بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایتمندی اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت نسیم را برای اعضا فراهم نموده است.
خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد
3 مهر 1402 ساعت 12:26
بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایتمندی اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت نسیم را برای اعضا فراهم نموده است.
به اطلاع اعضای محترم باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد میرساند، امکان بهرهمندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) بهترتیب با تخفیفات (25%،20%، 15%) تا تاریخ 31اردیبهشتماه1403 فراهم شده است.
شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.
خدمات قابل ارائه به اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت عبارت است از: خدمات عمومی، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بیناییسنجی، شنواییسنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمعبندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه.
مشتریان گرامی جهت بهرهمندی از این خدمات میتوانند به هر یک از شعبههای بانک پاسارگاد مراجعه و بهمنظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره 82898279-021 تماس حاصل فرمایند.
کد مطلب: 22776