تأکید مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی بر ضرورت تکمیل به موقع پروژههای عمرانی حوزه درمان
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در دوازدهمین جلسه شورای معاونین این سازمان که با موضوع بررسی پروژههای عمرانی این سازمان برگزار شد، دوراندیشی، آیندهپژوهی و برنامهریزی متناسب با تعهدات جاری و آتی را مبنای اصلی تحول در حوزه تأمیناجتماعی توصیف کرد و با اشاره به اهمیت خدمات درمانی مستقیم سازمان تأمیناجتماعی برای بیمهشدگان، بازنشستگان و مستمریبگیران؛ بر عزم جدی این سازمان برای توسعه خدمات و عمقبخشی به خدمات درمان مستقیم بهویژه در مناطق کمتر برخودار تأکید کرد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی، میرهاشم موسوی این جلسه توفیق خدمت در سازمان تأمیناجتماعی را نعمتی الهی و درعین حال مسئولیتی سنگین برای همه مدیران و کارکنان این سازمان دانست و گفت: ما و همه همکاران ما همواره و در همه شرایط، باید این آیه شریفه قران را مدنظر داشته باشیم که «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْؤُلًا». ما باید به عهد خودمان با مردم وفادار بمانیم، عهدی که در ابتدای همکاری با هم و با مردم بستهایم.
موسوی با اشاره به آسیبها و زیانهایی که انداختن کار امروز به فردا ایجاد میکند، تصریح کرد: همه ما، اعم از این که در ستاد یا در صف و استانها هستیم باید دوراندیش باشیم و برنامههای کاریمان را مدام مورد توجه قرار دهیم چراکه بخشی مهم از مدیریت، دوراندیشی و برنامهریزی است. نباید فراموش کنیم که غفلت از «عهد» برای صاحبان عهد ضرر است و اگر خودمان را خیلی دوراندیش میدانیم باید به عهدمان وفادار باشیم و نسبت به آن همیشه توجه و تفکر داشته باشیم.
وی افزود: نباید یادمان برود که همه ما برای خدمت به مردم اینجا هستیم و یکی از مهمترین خدمات تأمیناجتماعی، ارائه خدمات مطلوب درمانی است. از این جهت، اتمام به موقع پروژههای درمانی در سازمان تأمیناجتماعی در این دوره بسیار اهمیت دارد. توسعه زیرساختی مهمترین مسئله در توسعه و عمق بخشی به خدمات درمانی تأمیناجتماعی است و با تأمین زیرساختهای مناسب، جذب نیروی متخصص و تهیه تجهیزات و ارائه خدمات به مردم هم اتفاق میافتد.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی خطاب به معاونان و مدیران این سازمان گفت: ما در ابتدای همکاری با هم عهد بستیم و حالا هم باید به عهد خودمان وفادار و به خدمت به مردم پایبند باشیم. تنبلی، رخوت و روزمرگی و سیاستزدگی آفت مدیریت است. همواره باید با توجه و تذکر نسبت به عهدمان، مواظب باشیم تا دچار این آفات نشویم. باید درد مردم را درد خودمان بدانیم. راه تسکین و درمان درد مردم، ساخت و تکمیل بهموقع پروژههای درمانی در حال اجراست که نقش زیرساختی دارند. از این جهت در کوتاهیها و قصور، نباید با کسی تعارف داشته باشیم چون ما باید در قبال هزینههایی که در تأمیناجتماعی انجام میشود به مردم و به خدا پاسخگو باشیم. اینها اموال مردم است.
گفتنی است در این جلسه پیش از سخنان مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی، میزان پیشرفت پروژههای عمرانی حوزه درمان بررسی و تصمیمات لازم برای تکمیل بهموقع این پروژهها اتخاذ شد.