به گزارش صدای بانک، در این نشست صمیمی حسن شریفی مدیرعامل به همراه خدامی معاون شعب و نمایندگان, مونسان مدیرکل دفتر هیات مدیره و بحیرایی مدیرکل امورنمایندگان با اعضاء کانون سراسری انجمن های صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی دیدار و در خصوص موارد بیمه گری و صنفی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شریفی با همکار خواندن نماینده و همفکری با نمایندگان در حل مسائل شرکت گفت نماینده مهمترین ذینفع ما میباشد و درصدد هستیم با چابکی نمایندگان اداره شرکت را از حالت سنتی خارج و چابک شویم.اما صادقانه میگویم که تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
وی با اشاره به نارضایتی نمایندگان از کارگزاران برخط، اظهار داشت: برای جلوگیری از ضرر به کسب و کار به سمت طراحی سامانه رفتیم و با همفکری همدیگر مسیر را طی کردیم تا جایی که مجمع بیمه ایران سامانه بیمه ایران را جایگزین سامانه کر core نمود.
رییس هیات مدیران بیمه ایران با اشاره به تلاشهای متعددی که برای تخریب رابطه صمیمی و حرفه ای بین شرکت و کانون انجام شد گفت سیاست شرکت مشخص و مسیر معلوم است. با همراهی شما و تلاش بیشتر و درس گرفتن از تجربیات رخ داده حرکت نوینی ایجاد کنیم.
شریفی افزود اکثر جلسات ما برای حل مشکلات نمایندگان در فروش بیمه نامه و بیمه گری میباشد و همکاران نماینده میبایست با پرهیز از هرگونه اقدام حاشیه ای با تعامل با شرکت و ادارات کل فنی مسائل را حل نمایند.
در ابتدای این دیدار علمدار منظری رییس کانون با تشکر از اختصاص وقت مدیرعامل آمادگی نمایندگان را برای اعتلای نام بیمه ایران اعلام و با مطرح نمودن درخواست های همکاران نماینده ادامه گفتگو میان کانون و مدیران شرکت را خواستار شد.
منبع خبر: روابط عمومی