بهزاد شیری مدیرعامل بانک با بیان اینکه یکی از شاخص ها و رمز موفقیت روسای شعب داشتن آگاهی و کسب اطلاعات جامع از روند اقدامات و حرکت شعبه در تمامی شاخص های بانکی است، گفت: مدیریت شعب استان اصفهان در حوزه بانکداری شرکتی پیشرو و پیش گام بوده است و برای رسیدن به اهداف بزرگتر، پشتیبانی و حمایت لازم انجام خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان اصفهان که عصر روز پنجشنبه 25 آبان ماه با حضور رئیس هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در مدیریت شعب این استان، برگزار شد، ضمن با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تمجید از روحیه ایثارگری و شهادت در اصفهان گفت: عملکرد مثبت مدیریت شعب این استان در زمینه خدمات ارزی، طرح سفیران، نسبت چک های شعب به کل چک های بانکی و بانکداری شرکتی نمونه موفق عملکردی آن منطقه در حوزههای یاد شده است که الگوبرداری سایر مناطق و استانها در این خصوص، بانک را چند پله به جلو هدایت خواهد کرد.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه روند حرکت بانک در مسیر توسعه و بالندگی است وخوشبختانه به یک جایگاه مقبول و متوازنی در شبکه بانکی رسیده ایم، تصریح کرد: بی شک هرچه این اتحاد، انسجام و همسویی مجموعه واحدها با سیاست های بانک بیشتر باشد و از ظرفیتهای موجود بهتر استفاده کنیم، به طور قطع با تضمین سلامت تمام اجزا و ارکان آن، سریعتر به اهداف تعیین شده در سند راهبردی بانک دست خواهیم یافت.
شیری با اشاره به اینکه مدیریت شعب استان اصفهان در عملکرد استانی باید الگوی استانها قرار بگیرد، افزود: اجرای طرح بسته تسهیلاتی ویژه برای روستاییان پیشنهاد خوبی است و مدیریت شعب استان اصفهان می تواند بر اساس سیاست ها و اختیارات تفویضی و راهکار های کاربردی، آن را اجرایی و در صورت کارکرد مناسب به سایر استانها، تسری خواهد یافت.
وی با بیان اینکه یکی از شاخص ها و رمز موفقیت روسای شعب داشتن آگاهی و کسب اطلاعات جامع از روند اقدامات و حرکت شعبه در تمامی شاخص های بانکی است، افزود: مدیریت شعب استان اصفهان در مجموع حرکت خوبی را شروع کرده و تمام شعب همانند اجزای یک کل واحد، باید به تمامی شاخصهای عملیاتی بانک در حوزه عمل اشراف کامل داشته و روزانه آن را کنترل کنند.
شیری ادامه داد: مدیریت شعب استان اصفهان در حوزه بانکداری شرکتی پیشرو و پیش گام بوده است و برای رسیدن به اهداف بزرگتر، پشتیبانی و حمایت لازم انجام خواهد شد.
در ادامه این جلسه سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره و هیات همراه ضمن ارائه مطالب خود به نکات مطرح شده در جلسه پاسخ دادند
همچنین، در ابتدای جلسه، داود قزلباش مدیر امور استانها و بازاریابی، گزارشی از وضعیت عملکرد استان را در شاخص های منابع، مصارف، نسبت مطالبات، مدیریت نقدینگی، وضعیت بانکداری الکترونیک به تفکیک شعب و باجه های بانکی روستایی، درصد تحقق اهداف سپردهای، تعداد و مبلغ چکهای عودتی، عملکرد طرح سفیران، راهکارها و پیشنهادهای خود برای ارتقا و بهبود عملکرد استان را ارائه داد.
بر اساس این گزارش، در طی دو روز سفر به استان اصفهان برای بازدید و بررسی عملکرد شعب استان، هیات همراه، از شعب و تعدادی از باجههای بانکی روستایی بازدید کرده و در جریان چگونگی ارائه تسهیلات خرد، خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات تکلیفی قرار گرفتند و راهنمایی و رهنمودهای لازم ارائه شد.
همچنین در صبح دومین روز سفر به استان اصفهان، یازدهمین «رویداد به وقت شما» با سخنرانی مدیرعامل و معرفی 13 ایده برتر و دو تجربه موفق مسئولان باجههای بانکی روستایی و با حضور مسئولان باجههای بانکی روستایی استان، برگزار شد.