کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر اسلامی پناه، مدیر شعبه خسارت درمان بیمه ایران :

هدف نهایی ما رضایتمندی بیمه گذاران از خسارت پرداختی در حوزه درمان است

30 آبان 1402 ساعت 12:18

دکتر اسلامی پناه، مدیر شعبه خسارت درمان بیمه ایران : هدف و غایت خدمات شرکت بیمه ایران، رضایت‌مندی همه‌ی بیمه‌گذاران در خصوص پرداخت‌ها بالاخص در حوزه‌ی ما یعنی پرداخت خسارت درمان است و این افتخار را داریم که بتوانیم خدمات خوبی برای همه‌ی بیمه گزاران از جمله همکاران خودمون داشته باشیم.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر اسلامی پناه در خصوص تشریح عملکرد این شعبه گفت: براساس سیاستگذاری های انجام شده، الحمدالله با تکمیل و ارتقای سیستم نرم افزاری خسارت درمان، پرداخت خسارت دقیق تر و سریع تر شده است. در مدت کوتاهی اخیرا به دلیل ارتقای نرم افزار برنامه، پرداخت خسارت همکاران با تاخیر مواجه شد که این امر در حال حاضر به روزرسانی و پرداخت ها در مسیر عادی  قرار گرفته است.
دکتر اسلامی پناه درخصوص مقایسه عملکرد آماری نسبت به سال گذشته گفت: روند فعالیت ما  به سمت رشد بوده و آمار مقایسه ای شش ماهه اول سال 1402 نسبت به شش ماه اول سال 1401 حکایت از رشد میانگین 50 درصدی دارد. در شش ماهه اول سال 1402 در حدود 8.435 میلیارد ریال خسارت پرداخت کردیم که این رقم در مقایسه با شش ماهه اول سال 1401 که مبلغ 3.429 میلیارد ریال بود معادل 145درصد رشد را نشان می دهد. همچنین در بخش بازبینی نیز تعداد پرونده ها از 500 هزار به 973 هزار پرونده رسیده و تعدادپرونده های بیمارستانی از 13هزارو 247 پرونده به 17 هزارو 395 پرونده افزایش پیداکرده که در مجموعه میزان خسارت پرداختی، تعداد حواله صادره و تعداد پرونده های ارزیابی شده رشد میانگین 50درصدی داشته است.
دکتر اسلامی پناه در ادامه افزود: این روند رشد درحالی اتفاق افتاده که ما تقریبا رشد آنچنانی در خصوص امکانات و نیروی انسانی نداشتیم و تعدادی از همکاران به دلیل بازنشستگی و جابجایی از تیم ما جدا شدند. دراین حوزه ما از خدمات کارشناسان دارای مجوز از شورای فنی و ارزیابان دارای صلاحیت و مجوز از بیمه مرکزی  بهره می بریم وبا هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه وتمرکز دربخش پرداخت، سعی داریم عدالت پرداختی را جاری کنیم و همچنین بنا داریم با توسعه نرم افزار درمان و برنامه های کاربردی بر بستر تلفن همراه روز به روز خدمات بهتر و بهینه ای به جامعه هدف خود ارائه نماییم تا بتونیم شعار خدمت بی منت و با کیفیت را در این بخش نهادینه و عملیاتی کنیم. درپایان از تمامی همکاران خودم در تمامی بخش ها که انصافا با جدیت و با جان و دل کار می‌کنند تقدیر و تشکر می نمایم.


کد مطلب: 23784

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/23784/هدف-نهایی-رضایتمندی-بیمه-گذاران-خسارت-پرداختی-حوزه-درمان

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com