تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : 23970

تخلفات کیفی کالاها را به سامانه «مردم‌دار» گزارش دهید

۰
plusresetminus
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام‌کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم‌دار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.
تخلفات کیفی کالاها را به سامانه «مردم‌دار» گزارش دهید
به گزارش صدای بانک از خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد، سامانه مردم‌دار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارش‌ها، درخواست‌ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفی‌گرایی محصولات و خدمات است.
شهروندان می‌توانند گزارش مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.
درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین