تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : 23987
معاون مالی و اداری بیمه رازی مطرح کرد؛

ساختار مستقل اداره وصول مطالبات در بیمه رازی

۰
plusresetminus
معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی، گفت: شرکت بیمه رازی در راستای ارائه خدمات نوین، برخط و متفاوت و همچنین ارائه پاسخ مناسب به اعتماد ذی‌نفعان، به دستور مدیرعامل ساختار مستقلی برای وصول مطالبات ایجاد کرده است.
ساختار مستقل اداره وصول مطالبات در بیمه رازی
به گزارش صدای بانک، فرشید پورکاویان در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در حاشیه برگزاری آخرین جلسه کمیته وصول مطالبات شرکت گفت: بهترین و کم ریسک‌ترین شیوه فروش بیمه نامه در سطح جهان، شیوه فروش نقدی است اما در فضای کسب و کار و با توجه به شرایط اقتصادی بازارهای مختلف، نیاز است که شرکت‌های بیمه روش فروش اعتباری را در دستور کار خود قرار دهند.
معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی، ادامه داد: اولویت نخست شرکت بیمه رازی ارائه خدمات به‌روز  و متفاوت در کنار عرضه نقدی محصولات و خدمات بیمه‌ای است که در بسیاری از موارد در راستای توجه ویژه به رفاه بیمه گذاران، فروش اعتباری و اقساطی ارائه می‌شود.
او یادآور شد: با توجه به ارائه خدمات به‌روز، متفاوت و به لحظه، جریان نقدینگی در شرکت‌های بیمه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود، زیرا از طریق جریان نقدینگی، می‌توان ارائه خدمات و سرمایه‌گذاری مناسب برای نوآوری و تحول را اجرایی کرد.
پورکاویان با اشاره به جایگاه وصول مطالبات، بیان کرد: مدیریت عامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر جایگاه وصول مطالبات، ساختار جدیدی برای این مهم در قالب ساختار مستقل در مدیریت مالی در نظر گرفت تا بررسی و مدیریت وصول مطالبات به صورت دقیق‌تر و هدفمندتر، انجام شود.
معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی در انتها گفت: در ماه‌های انتهایی سال این اداره با جدیت بیش‌تری موضوع وصول مطالبات را پیگیری خواهد کرد تا شرکت با قدرت بیش‌تری پاسخ اعتماد ذی‌نفعان را بدهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین