دکتر محسن عسگری، مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان، در سیامین همایش ملی و یازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه، از سوی بیمه مرکزی به عنوان مدیر برترصنعت بیمه شناخته شد.
مدیر امور مشتریان بیمه سامان به عنوان مدیربرتر انتخاب شد
20 آذر 1402 ساعت 15:34
دکتر محسن عسگری، مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان، در سیامین همایش ملی و یازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه، از سوی بیمه مرکزی به عنوان مدیر برترصنعت بیمه شناخته شد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، دکتر محسن عسگری مدیرامورمشتریان شرکت بیمه سامان، به عنوان یکی از پژوهشگران و محققین فعال در صنعت بیمه بوده که آخرین مقاله وی نیز درخصوص بیمه تکافل و تکافل اجتماعی و نقش آن در توسعه و رشد اقتصادی کشور بوده است.
کد مطلب: 24215