بام سازمانی بانک ملی ایران با ارائه انواع خدمات و سرویس ها ، امکانات ویژه ای را به مشتریان سازمانی خود اختصاص می دهد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، یکپارچه سازی خدمات تنخواه کارت و ارائه واریز دسته ای اعم از ملی به ملی، ساتنا و پایا از درگاه بام سازمانی این بانک امکان پذیر است.
با توجه به اهمیت ویژه سازمان ها و مشتریان بزرگ برای بانک ملی ایران که عموماً به صورت چند شرکتی و هولدینگ مدیریت می شوند و نیاز به خدمات و سرویس های خاص بانکداری جهت کنترل و مدیریت یکپارچه منابع و مصارف مالی و امور بانکی خود دارند، این بانک با طراحی و ارائه بسترها و سرویس های خاص نرم افزاری در بام سازمانی خدمات متنوع و مختلفی را در اختیار این گروه از مشتریان قرار می دهد.
بام سازمانی بانک ملی ایران به عنوان پل ارتباطی سازمان و این بانک، خدماتی نظیر امکان تعریف حساب های سازمان، قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان، تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، صورتحساب تلفیقی، صورت حساب تحلیلی، خدمات قبوض، خدمات تسهیلات، خدمات انتقال پول شامل تکی و دسته ای، خدمات تنخواه کارتهای دولتی را فراهم کرده است.
با استفاده از خدمات مذکور سازمان ها و شرکت های بزرگ به راحتی و در اسرع وقت و بصورت غیرحضوری قادر به انجام امور مالی و بانکی خود خواهند بود.