رئیس هیات مدیره بانک سوالات مشتریان و دغدغه های مطرح شده آنها پاسخ داد.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به سوالات مشتریان پاسخ داد
18 بهمن 1402 ساعت 8:55
رئیس هیات مدیره بانک سوالات مشتریان و دغدغه های مطرح شده آنها پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی امروز به منظور لزوم حفظ ارتباط مستقیم با مردم به جهت شنیدن نظرات و مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات امور بانکی مشتریان، طی 3 ساعت حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ضمن شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان به صورت برخط و تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده مرتبط با حوزه های مختلف بود و در این زمینه دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و رئیس هیات مدیره بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که طی مناسبت های مختلف در سال با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ خواهد داد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک صورت می گیرد.
وی با بیان این که این مرکز نقطه اشتراک بانک با مشتریان است، اظهارداشت: بی شک حضور دوره ای در این مرکز موجب اطلاع از مشکلات و زیرساخت ها خواهد شد و به مدیران کمک خواهد کرد تا با پیگیری های مستمر مشکلات رفع و در نتیجه رضایت مشتریان حاصل شود.
شفیعی در ادامه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و افزود: کارکنان مرکز ارتباط مردمی بانک باید با احترام و در کمال آرامش به مشکلات و سوالات مشتریان رسیدگی کنند تا با پاسخگویی درست و صحیح تصویر و چهره ای مطلوب از بانک در ذهن مشتریان به جا بگذارند.
بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی امروز نیز، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر درخواست تسهیلات، قطعی سامانه های غیرحضوری، انتشار گواهی سپرده خاص و... پاسخ داد.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی امروز به منظور لزوم حفظ ارتباط مستقیم با مردم به جهت شنیدن نظرات و مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات امور بانکی مشتریان، طی 3 ساعت حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ضمن شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان به صورت برخط و تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده مرتبط با حوزه های مختلف بود و در این زمینه دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و رئیس هیات مدیره بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که طی مناسبت های مختلف در سال با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ خواهد داد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک صورت می گیرد.
وی با بیان این که این مرکز نقطه اشتراک بانک با مشتریان است، اظهارداشت: بی شک حضور دوره ای در این مرکز موجب اطلاع از مشکلات و زیرساخت ها خواهد شد و به مدیران کمک خواهد کرد تا با پیگیری های مستمر مشکلات رفع و در نتیجه رضایت مشتریان حاصل شود.
شفیعی در ادامه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و افزود: کارکنان مرکز ارتباط مردمی بانک باید با احترام و در کمال آرامش به مشکلات و سوالات مشتریان رسیدگی کنند تا با پاسخگویی درست و صحیح تصویر و چهره ای مطلوب از بانک در ذهن مشتریان به جا بگذارند.
بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی امروز نیز، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر درخواست تسهیلات، قطعی سامانه های غیرحضوری، انتشار گواهی سپرده خاص و... پاسخ داد.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
کد مطلب: 25298