کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل پست بانک ایران:

شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است

10 ارديبهشت 1403 ساعت 10:51

بهزاد شیری مدیر عامل بانک با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، شعار پست بانک ایران را «سرمایه انسانی هسته‌ اصلی توسعه بانک است» اعلام کرد وگفت: باید تمامی واحدها در همه ابعاد اعم از تسهیل امور، کاربری کمتر در واحدهای عملیاتی، توجه به معیشت و آموزش سرمایه انسانی به عنوان برنامه محوری در بانک توجه کنند تا تحول بنیادین و امیدآفرین در بانک شکل بگیرد.


به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در جلسه ارزیابی عملکرد فروردین ماه برنامه پایش و پویش بانک که عصر روز دوشنبه سوم اردیبهشت سال جاری در سالن ساختمان آموزش بانک برگزار شد، با بیان اینکه صورت‌های مالی پست بانک ایران جز اولین بانک‌هایی بود که پیش نویس آن برای بررسی به حسابرس ارائه و در کدال بارگذاری شده است، تصریح کرد: مجامع عادی و فوق العاده را در پیش داریم و سعی می شود در ماه آتی برگزار شود.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه اعداد و رقم در بانک بسیار مهم است ولی از آن مهم‌تر تجزیه و تحلیل اعداد و تبدیل آن به دانش است، ادامه داد: باید اطلاعات را با کمترین اعداد تجزیه و تحلیل کنیم تا بدانیم مشکلات در کجاست و برای رفع آنها اقدام کنیم. 
شیری با بیان اینکه اگر همه استان‌ها از ابتدای سال به صورت متوازن با یک رقم ثابت رشد منابع داشته باشند تا پایان سال 100 درصد هدف برنامه پایش و پویش خود را محقق می‌کنند، گفت: در این صورت 55.5 درصد از وزن کل کارنامه استان‌ خود را بدست آورده است و در پس زمینه آن، توجه بیشتر به معیشت همکاران قرار دارد تا پرداختی بیشتری به آنان داشته باشیم.  
وی با تاکید بر حوزه مصارف بانک افزود: مقایسه فروردین امسال طی سه سال گذشته نشان می دهد،  نسبت مطالبات بانک به بالاترین رقم متناظر خود رسیده است و باید بر اساس برنامه این نسبت مدیریت و به روال منطقی و بهینه قبلی بر گردد.
شیری روند صدور ضمانتنامه‌ها در بانک را طی دو سال گذشته افرایشی توصیف کرد و گفت: دو سال گذشته بستر زمان خوبی برای بانک بود که کار را جلو ببریم و برخی موضوعات را تسهیل کردیم و این امر به فرهنگ سازمانی و بانکی تبدیل شده و در حمایت مالی واحدهای تولید بسیار موثر بوده است.
مدیرعامل بانک بخش ارزی را یک واحد بدون رقابت با سایر بانک‌های هم تراز دانست و تصریح کرد: وقتی یکی از شعب بانک به اندازه تمام یک بانک کشور خدمات ارزی ارائه کرده است این مسئله قابل تقدیر است. اما حوزه توزیع متوازن در استان‌ها و شعب مورد انتظار است و باید آن را مدیریت کنیم. 

 


کد مطلب: 26369

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/26369/شعار-بانک-سال-جاری-توجه-سرمایه-انسانی-عنوان-هسته-اصلی-توسعه

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com