کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رسالت بانک کشاورزی افزایش رضایت مندی است

31 تير 1398 ساعت 9:37

  کیامرز قاسمی زانیانی گفت: کاهش قیمت تمام شده تسهیلات که یکی از برنامه های دولت در بانک های تخصصی است ، می تواند علاوه بر کاهش هزینه های تولید به عنوان یک مشوق برای رونق تولید و حفظ و ایجاد اشتغال عمل کرده و رضایت بهره برداران را افزایش دهد.


به گزارش "صدای بانک" ،  عضو هیات مدیره بانک کشاورزی بهبود ترکیب سپرده ها را یکی از دستاوردهای مهم بانک در بخش تجهیز منابع در یکسال اخیر دانست و گفت: تمرکز منابع مالی بخش کشاورزی در بانک کشاورزی با کمک به تجهیز منابع مطلوب در بانک ، زمینه پاسخگویی موثرتر  به نیازهای بخش را ایجاد خواهد کرد . 

  کیامرز قاسمی زانیانی روز پنجشنبه 27 تیرماه در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ضمن بیان مطلب فوق، افزایش رضایت مندی و جلب اعتماد مردم به ویژه تولید کنندگان بخش کشاورزی را جزء رسالت های اصلی بانک کشاورزی در راستای سیاست های دولت قلمداد و لازمه دستیابی به این مهم را ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت عنوان کرد .

وی افزود : شناخت نظام بازار خدمات بانکی ، نقاط قوت و ضعف ، انتظارات و خواسته ها ، عوامل محیطی اثر گذار بر روابط بین بانک و مشتریان و بازبینی نوع خدمات ، نوع برخورد ها  و نحوه سرویس دهی از جمله مواردی است که در مطلوبیت و کیفیت خدمات موثر است و بانک کشاورزی به صورت مداوم به دنبال ارتقا این مهم است .

زانیانی ادامه داد: کاهش قیمت تمام شده تسهیلات که یکی از برنامه های دولت در بانک های تخصصی است ، می تواند علاوه بر کاهش هزینه های تولید به عنوان یک مشوق برای رونق تولید و حفظ و ایجاد اشتغال عمل کرده و رضایت بهره برداران را افزایش دهد و بانک کشاورزی برای دستیابی به آن برنامه اصلاح ترکیب سپرده ها و کاهش هزینه پول را در دست اقدام دارد .
 


کد مطلب: 2661

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/2661/رسالت-بانک-کشاورزی-افزایش-رضایت-مندی

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com