امروز تحولات دیجیتال در صنعت بیمه با سرعت نسبتا بهتری در مقایسه با گذشته در حال پیشرفت است و چشم اندازی برهمزننده میتوان از آن داشت. بروز این تحولات همراه با تغییر نیاز مشتریان طی سالهای گذشته و افزایش نفوذ اینترنت و رویارویی با نسلی که همه خواسته هایش را از فضای مجازی دنبال میکند همه و همه دست به دست هم دادهاند تا شرکتهای بیمه با تغییرات استراتژیک در فرایندهای سازمانی و زیرساختی خود بستر برآوردن نیازهای مشتریان را در مجرایی غیر از حضور در شعبات دنبال کنند. همان ایدهای که بیمه تجارتنو به آن توجه داشته و حالا در قالب "سازمان دیجیتال" تجارتنو به صنعت بیمه عرضه کرده است. رویکردی موثر و متفاوت در حوزه تحول دیجیتال.