کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست بانک دی:

پرونده مطالباتی بدون اقدام در هیچ یک از شعب نباید وجود داشته باشد

17 خرداد 1403 ساعت 7:58

نشست بررسی آخرین وضعیت پرونده‌های مطالباتی شعب تهران بانک دی با حضور سرپرست و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در این جلسه با تاکید بر این که پرونده مطالباتی بدون اقدام نباید در هیچ یک از شعب وجود داشته باشد، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در داخل و خارج بانک برای وصول مطالبات استفاده شود.
وی با اشاره به این که اراده بانک دی برای وصول مطالبات، جدی است، اظهار کرد: کاهش 50 درصدی NPL بانک نشان دهنده عزم راسخ ما برای بازگرداندن منابع بانک است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
سرپرست بانک دی روسای شعب را مسئول مستقیم رسیدگی به پرونده های مطالباتی شعب خواند و خاطرنشان کرد: وصول مطالبات، به حرکت جدی و مستمر نیاز دارد و تمامی روسا و همکاران شعب باید با عزم راسخ پیگیر مطالبات باشند.
در ادامه این جلسه که با حضور معاون حقوقی و وصول مطالبات و مدیران و کارشناسان این معاونت و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، روسای حاضر در جلسه گزارشی از عملکرد خود در زمینه وصول مطالبات ارائه کردند.


کد مطلب: 26879

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/26879/پرونده-مطالباتی-بدون-اقدام-هیچ-یک-شعب-نباید-وجود-داشته-باشد

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com