بانک ملی ایران در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» شد.
بانک ملی ایران بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد
25 مهر 1403 ساعت 10:52
بانک ملی ایران در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» شد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، این همایش با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، صاحب نظران، اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار و بانک ملی ایران موفق شد بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کند.
جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی(100 شرکت پیشرو در مسئولیت اجتماعی ارتباط محور) روز 24 مهرماه با هدف کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها با تاکید بر حوزه ارتباطات و برندینگ برگزار شد و شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و « پیشرو» مورد ارزیابی قرار گرفتند که این بانک موفق به دریافت نشان عالی و لوح تقدیر شد.
در متن این لوح تقدیر آمده است: "هیات داوران چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان ها، به این ضرروت توجه دارد و بر این اساس به پاس توجه، تاکید، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیر محترم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی«پیشرو» به بانک ملی ایران تقدیم می گردد.
امید است شاهد دوام توفیقات آن مدیریت محترم در توسعه و تعمیق حوزه مسئولیت اجتماعی باشیم."
کد مطلب: 28786