به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کشاورزی، دولتی با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات بانکداری شرکتی، اظهار داشت: این رشد چشمگیر نشاندهنده موفقیت بانک کشاورزی در راستای نهضت مذاکره و جذب سهم بیشتری از بازار مشتریان شرکتی است که در نهایت توان حمایتی و عملکرد بانک را در تحکیم زیرساخت های امنیت غذایی و پایداری سفره هموطنان تقویت می کند.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوریهای اطلاعاتی پیشرفته در صنعت بانکداری، افزود: بانک کشاورزی با تعهد به بهبود مستمر خدمات و بهرهگیری از فناوریهای نوین، به طراحی و ارائه محصولات و خدمات جدید در زمینه بانکداری شرکتی پرداخته و امکاناتی نظیر خدمات بانکداری باز، درگاه مشتریان ویژه، سامانه همراه بانک شرکتی، سامانه مهران، کیف پول نوینکست و واریز شناسهدار و تجمعی را برای مشتریان فراهم آورده است.
دولتی تصریح کرد: تکمیل سبد خدمات و ارتقای کمی و کیفی محصولات بانکی با هدف جذب مشتریان جدید و جلب رضایت مشتریان موجود، نقش مهمی در رشد درآمدهای مشاع و غیرمشاع و افزایش منابع بانک داشته و به تبع آن توانایی بانک را در تامین مالی واحدهای تولیدی، حمایت از بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور افزایش می دهد.
وی در ادامه، قائل شدن سقف اعتباری برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی، صدور انواع ضمانتنامه و ارائه گواهی اعتبار مولد (گام) را از دیگر خدمات بانک کشاورزی برای مشتریان شرکتی برشمرد.
رئیس اداره کل بانکداری شرکتی بانک کشاورزی با اشاره به رشد قابل توجه تعداد مشتریان VIP Channel و اینترنت بانک کشاورزی در سال جاری نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی همچنین به منظور تسهیل فرآیندهای مالی و اقتصادی کسب و کارها، خدمات ویژه ای را در زمینه مدیریت مالی زنجیره تأمین، کشاورزی قراردادی، خدمات ارزی و نیز گسترش تعاملات با فعالان اقتصادی در قالب انعقاد تفاهمنامه، ارائه میدهد.
