تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : 3321

موفقیت بانک رفاه در خدمت رسانی به بازنشستگان

۰
plusresetminus
بانک رفاه در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه که یکی از این اقشار بازنشستگان و مستمری بگیران هستند بسیار کارآمد و سرآمد عمل می نماید و ضمن مشتری محوری و تکریم آن ها، یکی از رسالت های مهم خود را رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران می داند.
بانک رفاه
بانک رفاه
 به گزارش "صدای بانک" ،  بانک رفاه به منزله یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است.

 خانواده به عنوان کوچک‌ترین نهاد اجتماعی، آسیب پذیرترین گروه در برابر آسیب‌های اجتماعی است به طوریکه اکثر مشکلات و آسیب‌ها ابتدا در خانواده‌ها بروز پیدا کرده و در صورت عدم پیشگیری و برخورد ناصحیح با آنها، به درون جامعه نیز رسوخ می‌کند، بنابراین توجه ویژه و رفع نیازهای این نهاد باید در اولویت قرار داشته باشد.

عملکرد بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی با 6 دهه تجربه طی سالیان گذشته، نشانگر نهادینه بودن باوری درست در خصوص نقش خانواده به عنوان اثرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایه‌های انسانی است.

امروز آرامش و امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور را مدیون تلاش‌های بی‌دریغ خرد ورزانی هستیم که طی سال‌های فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نداشته و با پشتکار و سخت‌کوشی وصف‌ناپذیر در عرصه آبادانی و سازندگی این مرز و بوم، چرخ‌های عظیم توسعه و پیشرفت را به حرکت درآوردند.

سخن گفتن از ارزش سالیان طولانی فعالیت سازنده پیشکسوتان بازنشسته آسان نیست و به طور قطع تلاش این عزیزان، پشتوانه‌ای ارزنده برای استحکام پایه‌های اقتصادی، توانمندی‌های صنعتی و انسجام نظام اداری کشور بوده است و اکنون که به سن بازنشستگی شغلی رسیده اند باید زمینه های زندگی آسوده برای این عزیزان و خانواده آن ها فراهم گردد.

بانک رفاه در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه که یکی از این اقشار بازنشستگان و مستمری بگیران هستند بسیار کارآمد و سرآمد عمل می نماید و ضمن مشتری محوری و تکریم آن ها، یکی از رسالت های مهم خود را رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران می داند.

در همین راستا به منظور خدمات رسانی هدفمند به طیف گسترده مشتریان، مرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه (فراد) راه اندازی شد تا امکان برقراری ارتباط مشتریان از جمله بازنشستگان با بانک از طریق کانال های ارتباطی گوناگون همچون تلفن مستقیم، نمابر، ایمیل و پیام کوتاه فراهم شود و در قبال این تعامل دوسویه و مستقیم مشکلات و نیازهای مشتریان شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام صورت گیرد.

بانک رفاه کارگران با هدف تسهیل ارائه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، خدمات نوین بانکداری را در مجموعه خود رونق داده است، برای نمونه از سال گذشته امکان دریافت فیش حقوقی این طیف از مشتریان از طریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه فراهم شده که موجب آسودگی بازنشستگان و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها شده است.

بانک رفاه به عنوان یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است از این رو پرداخت به موقع حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، ارائه تسهیلات با شرایط ویژه و ارائه طرح های اعتباری مختلف به این قشر از مشتریان همواره در دستور کار این بانک قرار داشته است.

یکی از طرح هایی که طی سالیان گذشته به این منظور اجرا شده و توسط مستمری بگیران و بازنشستگان مورد توجه و اقبال قرار گرفت، طرح تسهیلاتی کرامت است که در این طرح بازنشستگان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی توانستند جهت مصارفی چون تهیه مصالح ساختمانی برای تعمیرات واحدمسکونی، هزینه درمان، تحصیل، تهیه جهیزیه، ازدواج فرزند، مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی تسهیلات دریافت کنند.

همچنین کارت رفاه اجتماعی ایرانیان «کاراکارت» که توسط بانک رفاه کارگران به بازنشستگان نیز تعلق گرفت گامی دیگر در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفع نیازهای این عزیزان بوده است.

بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران نیازمند عزمی ملّی و تلاش همگانی است از این رو بانک رفاه در تعاملی مثبت و سازنده با نهادهای مربوطه از تمام ظرفیت های موجود برای این امر مهم بهره می گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین