به گزارش "
صدای بانک" ، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت گفت: در سامانه گزارشگیری شرکت، زیرسیستمی با عنوان «نظارت تخصصی درمان» با همکاری مدیریت درمان طی کمتر از دو ماه طراحی و اجرایی شد.
محمدرضا مومنی تصریحکرد: این سامانه با هدف نظارت تخصصی بر موضوع پرداخت خسارت درمان در رشته دندانپزشکی، امکان نظارت بر وضعیت رشته درمان گروهی در استانهای کشور را برای هیاتمدیره، مدیران ستادی و مدیران استانی شرکت فراهم و اطلاعات تخصصی را بهصورت لحظهای و برخط بهتفکیک بیمهگذار، مراکز درمانی و استانها در اختیار آنان قرار میدهد.
وی افزود: در گزارشهای استخراج شده از این سامانه، موارد مشکوک به تخلف، اشتباه در پرداخت خسارت و مراکز بسیار پرهزینه برای شرکت نیز شناسایی و اعلام میشود.