به گزارش "
صدای بانک" ، کارنامه ١٨ ماهه سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات نشان داد که از شهریورماه سال ١٣٩٧ تا ٢٩ اسفندماه ١٣٩٨، تعداد مشتریان «حضوری» و «برخط» شرکت کارگزاری بانک بیش از ١٠ هزار نفر افزایش یافته که از این میزان شش هزار و ٧٦٧ نفر کد کاربری آنلاین دریافت کرده و در عین حال بیش از ١٤هزار میلیارد ریال اوراق بهادار از طریق «پیکاپ» (سامانه پیشخوان کارگزاری در بازار پول) مورد داد و ستد قرار گرفته است.
بیش از ٥٠ شعبه منتخب بانک صادرات ایران جهت اجرای این سامانه در تمامی استانهای کشور به سامانه پیشخوان کارگزاری در بازار پول تجهیز و مورد استفاده قرار گرفته و همزمان با پیشرفت این پروژه به مرور تمامی شعب بانک مجهز به سوپرمارکت مالی (ویژه معاملات سهام و ارائه خدمات مشاوره مالی) خواهند شد.
اخذ کد بورسی، صدور کد کاربری معاملات برخط، معاملات آفلاین، تغییر کارگزار ناظر و معاملات گواهی سپرده سکه مهمترین خدمات قابل ارائه در شعب منتخب بانک در این زمینه است.
سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات ایران همراستا با ورود حجم فراوان نقدینگی جدید به بازار سرمایه و ضرورت آموزش و ارائه مشاورههای مالی و سرمایهگذاری به علاقهمندان به این بازار و نیز با هدف بهبود روند تعمیق بازار سرمایه، قصد دارد تا با بهرهگیری از ظرفیت گستردهترین شبکه بانکی داخل و خارج از کشور، در جهت ارتقای فرهنگ سهامداری، ورود نقدینگی جدید به بورس و افزایش توان حرفهای فعالان بازار سرمایه، گامهای مؤثری برداشته و دسترسی عموم مردم در نقاط دور و نزدیک کشور را بیش از هر زمان دیگری تسریع کند.