فعالیت های کانون جوانه های بانک ملی ایران که محلی برای تعامل میان بانک با کودکان و نوجوانان است، به شدت مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته است.
تعداد کاربران کانون جوانه ها از حدود یک میلیون و 190 هزار نفر در سال 1396 به بیش از یک میلیون و 662 هزار نفر در پایان سال گذشته رسیده است.
این ارقام از رشد 40 درصدی کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران طی یک سال حکایت دارد.
برگزاری انواع مسابقات و جشنواره ها، انتشار چند جلد کتاب داستان، ایجاد غرفه کاربازیا در برج میلاد تهران، برگزاری چندین تور بازدید از موزه بانک ملی ایران، حضور جدی در فضای مجازی و طراحی بازی های جدید، بخشی از فعالیت های کانون جوانه ها در سال گذشته بوده است.
کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به سایت کانون جوانه های بانک ملی ایران به نشانی kids.bmi.ir مراجعه کنید.
تعداد کاربران کانون جوانه ها از حدود یک میلیون و 190 هزار نفر در سال 1396 به بیش از یک میلیون و 662 هزار نفر در پایان سال گذشته رسیده است.
این ارقام از رشد 40 درصدی کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران طی یک سال حکایت دارد.
برگزاری انواع مسابقات و جشنواره ها، انتشار چند جلد کتاب داستان، ایجاد غرفه کاربازیا در برج میلاد تهران، برگزاری چندین تور بازدید از موزه بانک ملی ایران، حضور جدی در فضای مجازی و طراحی بازی های جدید، بخشی از فعالیت های کانون جوانه ها در سال گذشته بوده است.
کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به سایت کانون جوانه های بانک ملی ایران به نشانی kids.bmi.ir مراجعه کنید.