ثبت اعلام خسارت برخط ثالث و بدنه شركت بيمه كوثر به منظور تسهيل در ارائه خدمات به زيانديدگان در سامانه «بيمه كوثر من» عملياتي شد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومي و اعلام مدير بيمههاي اتومبيل بيمه كوثر، بيمهشدگان تحت پوشش بيمه ثالث و بدنه این شركت می توانند با استفاده از تلفن همراه خود، از محل حادثه و بخشهاي خسارتديده خودرو عكس بگیرند و به همراه سایر مدارك و مستندات درخواستي، در سامانه «بيمه كوثر من» به نشاني: https://mykins.ir/ElamKhesarat بارگذاري كنند.
بهادر ياريپور با بيان اينكه پس از ثبت پرونده در سامانه، در اسرع وقت کارشناسان، ارزیابی خسارت را انجام میدهند، تاكيد كرد: بیمه شده به منظور تسريع در دريافت مبلغ خسارت باید شماره شبای حساب خويش را در سامانه ثبت کند.
وي با بيان اينكه در صورت نياز به مدارك ديگر براي تكميل پرونده، كارشناسان خسارت به بيمهشده اطلاع ميدهند، افزود: پس از تكميل مدارك و در مدت زمان كوتاه، پروندهها رسيدگي و مبلغ خسارت به حساب زیاندیدگان واریز ميشود.
مدير بيمههاي اتومبيل با اشاره به اينكه تمامی مراحل بدون حضور مشتری و به صورت برخط انجام ميشود، تصريح كرد: این امر باعث جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه بيمهشده و زيانديدگان و همچنين تسريع در روند رسيدگي و پرداخت خسارت ميشود كه در نهايت موجبات حفظ و نگهداشت و افزايش رضايت بیمهشدگان را به دنبال خواهد داشت.