بانک تجارت با هدف بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی به مشتریان خود از طریق مرکز ارتباط مشتریان ، امکان تماس با این مرکز از سراسر کشور را با شماره 1554 بدون نیاز به پیش شماره فراهم کرد.
به گزارش صدای بانک از اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرکز ارتباط مشتریان این بانک با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانالهای ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده و شماره چهار رقمی 1554 نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.
مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز میتوانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینههای مختلف خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از تلفن، صندوقصوتی، پیام کوتاه و پست الکترونیکی به طور شبانهروزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.
بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند تماس مشتریان خود امکان تماس با شماره 1554 بدون نیاز به ورود پیش شماره را در تمام نقاط کشور فراهم کرده است. همچنین شماره ثابت 02188852200 نیز برای ارتباط با این مرکز به قوت خود باقی است.