کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران؛

یکی از نقش های اساسی روابط عمومی در سازمانها و دستگاه ها نقش راهبردی جهاد تبیین است

13 دی 1401 ساعت 15:47

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به وظایف ذاتی و ماهوی و جایگاه روابط عمومی ها در سازمانها و دستگاه های اجرایی نقش آنها به نوعی، خود یک جهاد تبیین است و این دیدگاه، وظیفه آنها راسنگین تر و خطیرتر می نماید.


به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر سعید رحمانی در نشست تخصصی و دوره آموزشی روابط عمومی های سازمان گفت: روابط عمومی در حقیقت یک شبکه هوشیار، پویا، خلاق، یک بانک اطلاعات و اقدامات و به نوعی مغز متفکر یک سازمان و پل ارتباطی آن با افکار عمومی و مخاطبان است و مهمترین موضوع و نقش آن به عنوان یک نقطه حیاتی در جهاد تبیین جایگاه رفیع آن را تعریف می نماید.
وی افزود: ارتباط با رسانه ها از مهمترین وظایف یک روابط عمومی است و روابط عمومی باید خود نیز یک رسانه باشد و نگرش ها، تمایلات، سلایق، خواسته ها و نیازهای مخاطبان و مردم را در قالب قانون مداری، نظم، شجاعت ابراز عقیده و نیز تحمل شنیدن نظرات مخالف و با تاکید بر حقوق و احترام و حفظ  کرامت متقابل  فردی و اجتماعی افراد، به سازمان منتقل نماید و صداقت، هدایت و روشنگری را رشد دهد.


کد مطلب: 17165

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/17165/یکی-نقش-های-اساسی-روابط-عمومی-سازمانها-دستگاه-راهبردی-جهاد-تبیین

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com