تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : 17165
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران؛

یکی از نقش های اساسی روابط عمومی در سازمانها و دستگاه ها نقش راهبردی جهاد تبیین است

۰
plusresetminus
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به وظایف ذاتی و ماهوی و جایگاه روابط عمومی ها در سازمانها و دستگاه های اجرایی نقش آنها به نوعی، خود یک جهاد تبیین است و این دیدگاه، وظیفه آنها راسنگین تر و خطیرتر می نماید.
یکی از نقش های اساسی روابط عمومی در سازمانها و دستگاه ها نقش راهبردی جهاد تبیین است
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر سعید رحمانی در نشست تخصصی و دوره آموزشی روابط عمومی های سازمان گفت: روابط عمومی در حقیقت یک شبکه هوشیار، پویا، خلاق، یک بانک اطلاعات و اقدامات و به نوعی مغز متفکر یک سازمان و پل ارتباطی آن با افکار عمومی و مخاطبان است و مهمترین موضوع و نقش آن به عنوان یک نقطه حیاتی در جهاد تبیین جایگاه رفیع آن را تعریف می نماید.
وی افزود: ارتباط با رسانه ها از مهمترین وظایف یک روابط عمومی است و روابط عمومی باید خود نیز یک رسانه باشد و نگرش ها، تمایلات، سلایق، خواسته ها و نیازهای مخاطبان و مردم را در قالب قانون مداری، نظم، شجاعت ابراز عقیده و نیز تحمل شنیدن نظرات مخالف و با تاکید بر حقوق و احترام و حفظ  کرامت متقابل  فردی و اجتماعی افراد، به سازمان منتقل نماید و صداقت، هدایت و روشنگری را رشد دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین