بانک تجارت در راستای کاهش هزینهها، ارتقاء سطح امنیت و افزایش رضایت مشتریان، امکان ارائه خدمات تلفنبانک را در بستر مرکز ارتباط مشتریان خود (1554) فراهم کرد.
به گزارش صدای بانک از اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مشتریان این بانک در تهران و شهرستانها از این پس میتوانند با شماره گیری عدد 1554 ( مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت) و انتخاب کلید «1» از خدمات تلفنبانک تجارت بهرهمند شوند.
این خدمت جدید در شرایطی فراهم شده که ارائه خدمات تلفنبانک تجارت به مشتریان بانک در شهرستانها پیش از این به صورت غیرمتمرکز و از طریق شماره تلفن اختصاصی برای هر استان امکانپذیر بود.
بنابر این گزارش شماره 81277 نیز همچنان برای ارائه خدمات تلفنبانک به مشتریان بانک تجارت در دسترس است.